باتری هواوی با طول عمر بیشتر

باتری هواوی با طول عمر بیشتر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 352 | نویسنده : |

باید خدمت شما عرض کنم بله اگه شما کمی دست به آچار هستید اصلا کار سختی نیست. باید کمی حوصله به خرج بدهید.  برای بیشتر باتری های داخلی در صفحه محصول، آموزش تعویض هم برای شما قرار داده شده است.
 فقط باید توجه داشته باید. برای تعویض باتری حتما از باتری ارجینال ( اصلی ) استفاده کنید. باتری های کپی ویا فیک علاوه بر عمر کوتاه تر اسیب جدب به گوشی شما وارد می کند.


برای خرید باتری هواوی اصلی چطور می توان اطمینان کرد؟


صنعت باتری جزو صنایع بسیار تخصصی می باشد. متاسفانه بسیار از فروشگاه های اینترنتی تجربه در این زمینه ندارند. ولی اقدام به فروش باتری می کنند و همه هم اعلام می کنند.  باتری اصلی و همین موضوع باعث اولین سردرگمی خریدارن می شود.  باید خاطر نشان کنیم که ما سال ها است که به صورت تخصصی در زمینه باتری موبایل فعالیت می کنیم.  شاید همین فعالیت در زمینه باتری به صورت تخصصی باعث محروم شدن از مزیت های دیگر فروش اینترنتی ما شده است. 
شاید ما تنها فروشگاه در زمینه باتری های موبایل و تبلت در ایران هستیم که  به طور مستقیم از مبدا باتری های ارجینال وارد می کنیم.

آیا باتری خریداری شده را خودتان تعویض می کنید ؟


ما سال ها به صورت تخصصی در زمینه باتری فعال  هستیم .شما می توانید با خرید باتری الجی اصلی هر جا که دوست دارید. اقدام به تعویض باتری کنید. یا شاید هم بخواهید که شخصا باتری هواوی خریداری شده را تعویض کنید.
متاسفانه برخی از فروشگاه با گرفتن هزینه هنگفت برای تعویض باتری. و اجبار تعویض آن توسط خودشان باعث بالا رفتن هزینه برای مصرف کننده خواهند شد.


سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است؟ آیا باتری های هواوی ساخت کمپانی هواوی هستند ؟


برای پاسخ به این سوال خدمت شما عزیزان باید عرض کنم. هیچ کمپانی تولید کننده گوشی موبایل و تبلت باتری موبایل را تولید نمی کند. اکثرا شرکت ها و کمپانی بزرگ چینی برای برند ها تولید کننده موبایل باتری تولید می کنند.
 تعداد تولید کنند گان باتری در چین بسیار زیاد هست با تنوع کیفیت و قیمت های متفاوت . ما درپس از سال ها فعالیت  توانسته ایم با بزرگترین کمپانی های تولید کننده باتری ارتباط برقرار کرده و بتوانیم محصولات با کیفیت از بزرگترین کمپانی های چینی تهیه  کنیم.

https://b2n.ir/h72575




می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 23 شهريور 1401 -23:30 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: